Trailer Film Ketika Cinta Bertasbih

Posted: Februari 25, 2009 in Ketika Cinta Bertasbih

Akhirnya setelah menunggu beberapa bulan..Trailer Filmnya Nongol juga di website resminya,  Keren Banget sinematiknya..malah lebih keren daripada Ayat-ayat Cinta menurut aku. ..makin penasaran nunggu filmnya

Komentar
  1. Eriasamsa mengatakan:

    Nasehat Aki Eric,
    Assalamu’alaikum wr. wbr.
    Kasakabeh incu aki nu karasep, gareulis anu geus kapilih jadi boga lalakon dina Pelm Ketika Cinta Bertasbih, regepkeun nasehat aki yeuh.
    Kahiji, kudu tetep panceg kana naon anu dicita-citakeun ku incu sakabeh, ulah kabawa ku sakaba-kaba, sing bisa titip diri, sangsang badan rehna aranjeun ayeuna lain anu kamari, wanci ayeuna aranjeun geus katitipan amanah anu kudu dijungjung, nyaeta amanah dakwah agama urang sarerea nyatana Islam. Tembongkeun ku incu incu sakabeh, yen aranjeun bisa tur sanggup ngalaksanakeunnana.
    Kadua, ati-ati dina nyanghareupan pergaulan kahirupan boh dijero boh diluar, kudu inget kana jati diri anu henteu leupas tina aturan agama urang, apan incu-incu aki teh aya lalaki jeung awewe, tah kukituna sing ulah nepikeun ngajadikuen pitenah, anu balukarna bisa ngaruntagkeun ngaran jeung jati diri.
    Katilu, Someah jeung handap asor kasakabeh dulur-dulur urang anu geus memperjuangkeun aranjeun ti mimiti milu audisi nepikeun ka jadina incu-incu sakabeh ngalampahkeun lalakon (syuting) di Pelm KCB di barbagai (berbagai) tempat saperti Kairo, Jogya jeung Jakarta duuuh, Subhanalloh ieu teh mangrupa rahmat ti Alloh SWT, anu henteu bisa dilampahan ku incu-incu aki liana. Estuning aranjeun teh duta-duta pilihan anu kudu bisa mawa jeung ngamalkeun amanah tadi tea.
    Nyakitu deui kudu someah jeung handap asor kasakabeh anu mikaresep ka ieu pelm atawa nopel (novel) KCB di sabudeureun tanah Indonesia, jauhkeun tina sipat adigung-adiguna, ulah kena-kena geus kasohor terus poho kana purwadaksi. Ulah ….. ulah kitu nya?
    Atuh anu kaopatna, kudu leuwih mantep ngajalankeun kabeh parentah Alloh SWT, leuwih tawadu jeung istiqomah dina sajeroning ngalampahkeunana, supaya meunang peunteun anu hade ti Alloh SWT boh didunya jeung dialam kalanggengan. Amin ya Robbal Alamin.
    Anu kalima, ulah poho ka kolot-kolot aranjeun kabeh utamana ka Abi jeung ka Umi anu geus ngayuga ti mimiti dina alam rahim nepi ka gumelar ka alam dunya. ulah sakali-kali mungpang kana nasehatnya komo deui ngalawan kanu jadi Indung, duuuh ulaaah …. ulah pisan, ceuk paribasa apan indung nukudu dipunjung bapa nukudu dipuja, eta teh lain basa akon-akon, estuning salah sahiji naon anu diparentahkeun ku Alloh SWT.
    Taah … sakitu nasehat ti Aki Eric, mudah-mudahan bisa diregepkeun ku incu-incu sakabeh. Sok dido’akeun ku Aki sing aya kamajuan boh dina bidang Sepak bola atawa polina. Is …. lain ketah maksud aki mah sing di ijabah naon-naon anu dicita-citakeun ku incu-incu sakabeh. (hampura aki nya, ma’lum geus kolot rada saliwang, rarasaan teh keur lalajo sepak bola he he he … hidup Persib lah). Wassalamu’alaikum wr.wbr.

  2. Jougie mengatakan:

    Assalaamu’alaikum w.wb.
    Syuting Film KCB1 dah selesai,kayaknya sambil nunggu tayangnya ini film, kelima bintang utama film KCB ini disibukkan oleh temu wicara, pers conference, temu fans dan lain-lain, tapi disetiap acara tersebut ana liat yang muncul selalu 5 tokoh utamanya , hampir di semua acara bahkan tampilan dilayar internetpun begitu.
    Padahal setau ana nih, pemain yang lain masih banyak (biar kata cuma pemain pendukung), padahal mereka sama-sama berjuang mengikuti audisi, yang menurut ana pengorbanan mereka tidak kalah pentingnya ama pemain utama.
    Kalo ana boleh sumbang saran nih, tampilin juga mereka itu semua dong pada setiap acara (kasian kan mereka?), bilamana perlu dengan pemain seniornya yang katanya ada Bang Dedi Mizwar, Kang Didi Petet dan lain-lain.
    Supaya heboh sekalian, supaya imbang hebohnya ama besarnya biaya pembuatan film ini yang katanya ngabisin puluhan milyar rupiah he he he . . . adil kan?

  3. zahara mengatakan:

    assalamualaikum..wr.wb

    yui2 setuju apa yg dikatakan mas adi tentang KCB. saya termasuk KCBholic..hehheehe..semoga filmnya nggak mengecewakan yahh… aminnn

    wasslm..wr.wb

    • Dipa mengatakan:

      Wa’alaikumussalam..
      hehe..Insya allah filmnya ga akan mengecewakan mbak zahara….
      malah akan mengesankan…

  4. Aan mengatakan:

    Ini film apa sinetron??? Gak sesuai ama biaya yang milyaran. membosankan.
    – banyak adegan yang dipaksakan, gak perlu dan buang buang waktu
    – Ending nya khas sinetron indonesia
    dll masih banyak banget cacatnya

  5. isti mengatakan:

    wah,aq mlah lumz nonton nech. . .Dh pengen banget mo nnton t kog da uange,,he he he,,,,,,

  6. Riki mengatakan:

    kapan ya DVD atau DVD di Release please,.,.,.
    saya Tunggu ,.,.,.

  7. 37degree mengatakan:

    udah nonton
    bagus banget!!!

  8. Reva_Ryu mengatakan:

    q udh bc novely berkali-kali. novely novelnya penuh dgn alur cerita yang komplit. pa lg q & adk + kk, mg udah hobi bgt bc novely kang Abik. oh y, udh bc novely yg brjdul “PUDARNYA PESONA CLEOPATRA” N ” DALAM MIHRAB CINTA” + “DIATAS SAJADAH CINTA”. Bgs bgt loh.

  9. Muhammad Iqbal mengatakan:

    Alhamdulillah saya sudah nonton film ni,, ni film bagus banget.
    Saking bagusnya saya nonton berkali-kali di rumah kalau lagi bosan, mudah-mudahan saya bisa bertemu dengan pemainnya atau nggak nanti kalau ada KCB3 saya mau jadi pemain filmnya…Amin…

Tinggalkan Balasan

Isikan data di bawah atau klik salah satu ikon untuk log in:

Logo WordPress.com

You are commenting using your WordPress.com account. Logout / Ubah )

Gambar Twitter

You are commenting using your Twitter account. Logout / Ubah )

Foto Facebook

You are commenting using your Facebook account. Logout / Ubah )

Foto Google+

You are commenting using your Google+ account. Logout / Ubah )

Connecting to %s